Allt Flyter


Galapremiären av Allt flyter blev rätt kul. Ja, filmen var faktiskt inte så jätterolig tyvärr och lite av en besvikelse måste jag säga. Men efterfesten på Berns var desto trevligare! Massor av kändisar förståss och många av de 'vanliga' kändisminglarna, tv-profilerna osv.. Och god mat och gratis dryck.. Men jag som gillar Kajsa Bergkvist är grymt glad att jag fick se en skymt av även henne. Är hon inte rätt häftig? ...Jag undrar dock över en sak.. Det känns ju inte helt tippat att Måns o Kajsa skulle vara ett par. Någon som egentligen förstår hur detta gick till?


Nedan: Måns Herngren o teamet i filmen, på scenen på Rigoletto efter filmvisningen.

Måns Herngren o teamet på scenen efter filmvisningen.


Nedan: Inbjudan till galapremiären från Bindefeld, i form av... just det, en badmössa! Med inbjudan kom även en näsklämma!




Bild nedan: Innan filmen, killar i badkallingar som välkomnade en... Bild under: Efterfest på Berns, jag och två nyfunna och jättetrevliga vänner; Morgan och Per. De har bland annat lagt på färg på filmen! (Visst är det kul när folk har jobb man inte visste fanns!?)



  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tycker du att det var rätt person som vann idol?

2008-12-13 @ 16:51:37
URL: http://josefiinn.blogg.se/
Postat av: camilla

den där filmen vad sjukt rolig :)

2008-12-29 @ 18:31:48
URL: http://skyttman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0