090425

Oj vilken trevlig kväll det varit. Har hjälpt kära Tobias att flytta lite (med betoning på lite, övriga åtta personer var väldigt duktiga dock). Vilken jättefin lägenhet Tobbe köpt verkligen, och där ska jag också bo i sommar så det blir trevligt. Superfin terass också. Vi avslutade kvällen iaf med pizza och ett glas vin, som sedan blev två och tre. tittar nu på nyheterna och HM öppnar 225 nya butiker i år säger dem. Det blir ju bra. Vi har minska-rekommendation på dessa (nu pratar jag aktier för den som undrar) men jag har haft några sedan tidigare som jag kommer ha kvar ett tag till. Annars är jag väldigt glad för mina Oriflame jag köpte för någon månad sedan och sen dess gått upp ca 60%. Nä, nu ska jag vara ledig en vecka så jag ska koppla bort ekonomi totalt. Blir skönt. Ska hoppa i säng nu så natti natti säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0