Alex Schulman

har jag precis sett. *senast nytt, blink blink* Här på Arlanda. Undrar vart han skulle? Ja, han satt och fikade helt ensam där nere och jag hade lite bråttom till loungen för att få lite frukost. Ja, Alex satt inte i loungen inte.

Själv har jag ätit tre supergoda frallor och druckit både te och kaffe (det blir inget gratisvin denna gång, även jag har en gräns och det är liite väl tidigt på morgonen..)  Jag gillar mitt Platinum-kort så man kommer in i loungen. :-)  Kanske skulle sålt in ett till Alex? Nä, nu är det semester!

Det är olidligt tidigt iallafall och speciellt för att vara en söndag,  men nu bär det av till Portugal så jag får sova ett par timmar på planet. Hoppas ni får ett superfint väder här hemma! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0