Alien

Idag har jag varit ner till stranden en svang pa formiddan. Jattemysig strand men valdigt ode skulle jag saga. Jag tog iallafall ett efterlangtat dopp i havet och tog sen en promenad pa stan. Nu pa eftermiddan har det forstass regnat en stund. Kan annars tala om att Malaysia ar precis som nar jag var har for 8 ar sen. Bland annat ar bilar fortfarande viktigare an manniskor, dvs man gar over en gata med sitt liv som insats! Manniskorna ar trevliga o halsar glatt. Jag kanner mig lite som en alien sa som alla stirrar, men det ar okey. Alla blir valdigt glada eller fnittriga nar man halsar tillbaka och det ar ju alltid roligt att gora nagon glad sa enkelt..! Idag sag jag faktiskt tva andra turister o da kom jag for ovrigt pa mig sjalv att stirra lika mycket pa dom som alla malaysier gjorde. Det ar extremt fa turister har i Terengganu kan tillaggas..

Ikvall kommer Linda - och kanske Karro om hon hann med planet - och imorgon bitti tar vi farjan ut till Redang Island. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jättekul å höra hur du har det. Ser fram emot fortsättningen. Kram!

2009-04-07 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0