Charmtroll

Är barnvakt till ett tandlöst litet troll. Normalt tar det 10 minuter att ta sig hem från jobbet, men om man ska hämta tandlösa trollet på fritids och sen ta vägen genom stan tar det ungefär 2 timmar har jag konstaterat idag. Han e ju inte helt snabb. Man är väl inte det när man är sju år antar jag. Och jag har ju inte direkt haft bråttom nånstans så det är helt okey. Abbe har ju tappat fyra framtänder, ja två uppe och två nere, så det ser jättekul ut. Men är lika söt som vanligt förståss. Han brås väl på faster såsom mina söta systerdöttrar brås på sin moster..

Annars har riksbanken sänkt ytterligare 50 punkter idag. Det är så sjukt lågt nu så jag fattar knappt. Min personalränta är ännu mer sjukt låg. Jag har för lite lån tror jag.. 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Aha..så det är från dig han fått sitt beteende med att plocka på sig diverse tunga stenar och pinnar som han vill spara??? PÖSS!! Hoppas han inte är till för stort besvär.

2009-04-22 @ 10:59:49
Postat av: Mia

haha! jag kånkade i två timmar på hans jacka som vägde bly! Kollade sen fickorna.. javisst låg de stenbumlingar där! Sen hittade han förståss lite rep o annat på vägen som han var tvungen att spara... :-) Han är söt han

2009-04-22 @ 17:46:02
Postat av: r

bra blogg! kolla gärna in min blogg :)?

2009-04-22 @ 19:15:20
URL: http://ilnostroblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0