Fortsattning..

Ja, nu har jag fatt mer info fran Linda ang hennes kompis Karro som skulle flygit fran Oslo. Tydligen blev alla plan till London installda igar pga dimma. Jag vet att det brukar handa vid jul om man har otur, men inte denna arstid. Hur som helst sa ar det sa. och nu har hon inte lyckats hitta nagon ny biljett till London sa hon hinner kanske inte med flyget darifran till Kuala Lumpur. Det verkar vara valdigt fullbockat.. Och ja, det ar ju pask forstass. Men himla trist for Karro om hon inte hinner med flyget till Malaysia!! Ja, fortsattning foljer pa denna story. Jag ar glad att jag ar har iallafall. Linda kommer nu hit imorn kvall istallet som det ser ut som och sa drar vi ut till Redang Island mandag morgon. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0