In K.L

Ja, da har vi kommit tillbaka till Kula Lumpur fran en harlig o (detta ar ett o med tva prickar over..) och sandstrand pa Redang Island, som ligger pa den Malaysiska ostkusten. Det har varit harlig semester och vi har mest latat oss, dvs legat pa stranden, badat, snorklat, gatt djungel-trekkiing och atit god mat. Vadret har varit mycket battre an vi forvantat oss sa vi har haft riktig tur med solsken. En natt hallregnade det dock, med aska som var precis over oss. Nastan lite otackt. Jag sag blixten genom fonstret fran min sang och horde mullret samtidigt. Telefonen slogs ut av blixten. Men det var over pa morgonen sa det var okey. 

Trevlig o, harlig sandstrand, trevligt hotell med underbar havsutsikt hade vi lyckats fa. Men ganska dyrt. Nu menar jag pa sjalva hotellet och jag menar forstass ocksa ganska dyrt enligt mina personliga asiatiska matt. Jag far aterkomma till detta. Men allt var superbra! Forutom att jag lyckades bada min mp3-spelare och som svarade med att sluta fungera mitt i en jattebra bok jag holl pa att lyssna pa. Bra frustrerande.

Inatt har vi bott pa ett av Kuala Lumpurs basta hotell, Mandarin Oriental. Det har verkligen varit trevligt. Igar var vi lite overallt; Chinatown, Bangit walk (eller liknande), shopat, och avslutade pa Sky bar med en drink och underbar utsikt over stan! Far visa lite bilder sen. Idag vi legat vid hotellpoolen, den harliga helt underbara hotellpoolen pa Mandarin Oriental, och nu har Linda precis tagit en taxi till flyget. Hon aker ju till London och jag till Stockholm och mitt plan gar senare ikvall. Ar hemma imorn klockan 05 pa morgonen.

Glad pask dar hemma sa lange och hoppas ni fatt massor av paskgodis!

Kommentarer
Postat av: marléne

Så mysigt det låter :)

2009-04-13 @ 17:17:08
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0