Kuala Terengganu

Efter en hyffsat lang men smartfri resa ar ju nu i Kuala terenngganu, pa Malaysias ostkust. Har stannar jag till i overmorgon da jag tidigt ska ta baten ut till Redang. Vid farjan kommer jag mota upp min kompis Linda o hennes kompis Karro. Fick dock ett mess precis att Karro inte dykt upp i London som planerat sa kanske kommer Linda sjalv. Vi far se. Allt ar bra har iallafall och jag tankte lagga ut lite mer info sen. Men just nu tankte jag ga ut ta en promand pa stan! Kan ocksa saga att det varit soligt och fint idag, jag som hade orot mig lite for konstant regn. Det regnade i tio minuter nu pa eftermiddan men annars har det varit jatteharligt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0