La Portugal

Igar var vi i Spanien och da larde jag mig att att saga soy in espana. vet inte om det blev riktigt ratt, antar att marre kommer ratta mig om det var fel. var iallafall i sevilla och det var supertrevligt. far lagga upp nagra bilder darifran nar jag kommer hem. kan annars beratta att alex schulman forstass inte skulle pa traningslager i portugal iallafall for han var inte med vart plan. daremot har vi lite andra mer eller mindre kanda manniskor har. som marie jungstedt, om nagon last hennes dackarbocker?? valdigt sympatiskt ar hon och vi har fatt hora lite ur hennes nya bok som kommer i juni. vi ar de forsta som fatt hora lite ur den for ovrigt. lat valdigt spannande kan jag avsloja. Annars ar det mest traning forstass. holl nastan pa att glomma saga det. men det ar verkligen mycket traning. forutom igar nar vi tog en vilodag till spanien sa borjar vi varje morgon klockan 7 (jajjamen, klockan sju) med att ga upp och jogga eller kora stavgang (not, det ar forsta gangen i mittt liv jag kor stavgang. det ser sakert jattetontigt ut men vilken bra traning! rekommenderas! snygga armar lar man fa pa kopet)

Vi har aven kort olika pass som: Ki balans, Afrodans, Styrketraning, och en hel del annat. Jattekul! Men man kommer sakert vara helt fardig pa sondag nar man kommer hem. Kom foresten pa att det ar valborg dar hemma, sa far saga Trevlig valborg och sjung in varen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0