Måndag

måndag och ny vecka. Fem dagar kvar sen är det semester igen. Jag är glad att jag lyckats få upp en ny header på min blogg (tack Marre). Ska fixa till den lite sen. Hoppas kära Tobbe, som jag ska vara sambo med i sommar vill säga, har internet hemma. Men vem har inte det nuförtiden? Vet inte hur jag lyckades klara mig i London ett helt år utan internet. Men det går förståss. Sanningen är att det var rätt skönt. Puh, så många timmar man måste lägga ned på internet varje vecka om man tänker efter! Nu har jag varit ute i solen en hel del i helgen iallafall. Det har varit födelsedagsfirande, gårdsstädning, och barnvakt bland annat på agendan. Sen har det varit en tur på stan också o jag har shoppat nya gardiner. Väldigt tjusiga! Men jag kom på att jag inte har några gardinstänger längre efter ommålningen av mitt vardagsrum.. Får be kära far komma hit och sätta upp nya helt enkelt!

Nu är det ny vecka iallafall och en härligt solig måndag, dags att gå till jobbet.


Kommentarer
Postat av: marléne

fin bild du har fått upp som header:p

2009-04-20 @ 19:56:03
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0