Packad..

..och klar för semester! Ja, ni trodde säkert något annat fulfiskar där. Färdigpackad ska jag kanske säga. Det jag inte fått med mig nu får jag klara mig utan. Klockan sju i morgonbitti går planet som styr till Faro i södra Portugal. 6 km därifrån ligger vårt ställe Monte Gordo på algarves kust och hotellet Yellow Monte Gordo beach hotell där vi ska bo. Var såklart tvungen att googla detta eftersom jag inte har stenkoll på vart vi ska egentligen. Men om hotellet står detta:


Vänt mot en vacker vit sandstrand ligger hotellet. Hotellet är ett hotell med bara sviter med allt som följer ett lyxhotell.
Yellow Monte Gordo Beach Hotel

Ja det låter ju käckt. Men hur ska det egentligen gå med mina back-packer-resor efter alla dessa lyxhotell det blivit på sistone?     

Det är 5 km till Spanien också så kanske blir det en tur dit också någon dag. Nä, nu ska jag upp om fyra timmar så det är nog dags att snart tänkta på refrängen.. Natti natti gott folk..


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0