Upptagen med Helena Bergström?

Jobbade till halvsju o tog cykeln till Fridhemsplan och Hemtex där. Mina gardiner jag köpte häromdan gick nämligen åt till min sovalkov och jag behöver köpa ytterligare gardiner till mina vardagsrumsfönster också. Det vill säga till dom fönstrena jag inte har några gardinstänger till eftersom att jag råkat spackla och måla över dom där hålen...

Försökte ju hinta till min käre far i förra inlägget att han skulle komma förbi och borra nya hål i min vägg. Jag trodde förstoss att han läste min blogg så nyfiken som han är i normala fall. Det gör han visst inte. Min far verkar fullt upptagen med att jobba med Helena Bergströms nya film. Det är hennes andra långfilm och heter 'Så olika', och som hon regisserar själv. Tror de håller på o spelar in filmen i två eller tre månader nu och sen ska den nog ha premiär efter årsskiftet om jag förstått det rätt. ...Så vi får se när jag får upp mina gardiner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0