Flygfilmer

Flygresan K.L-Stockholm tog nog 11 timmar. På nedresan sov jag nästan hela resan men på hemvägen kunde jag inte sova lika mycket utan passade på att se ett par olika filmer istället. Jag gillar när man har en egen tv-skärm och kan bestämma vad o när man vill se något. Det har Malaysian Airlines. 

Först såg jag Australia med Nicole Kidman och Hugh Jackman. En film som handlar om en brittisk godsägare och hennes samarbete med en australiensisk cowboy. Tänk Borta med vinden.

  Filmen får en stark 3:a. Väldigt sorglig film mellan varven och självklart satt jag och grätt en skvätt här och där för mig själv på planet..  

Sen såg jag också filmen Changeling med Angelina Jolie. Den får en trea, ganska stark den med.

Denna verklighetsbaserade historia är regisserad av Clint Eastwood och är ett ganska starkt drama om en son som spårlöst försvinner. Den visar en ensam mammas sökande och kamp mitt i ett fruktansvärt och korrupt amerikanskt 20-tal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0