Vårkänslor

Det är helt underbart att det äntligen är vår! Solen skiner och uteserveringarna lever upp. Folk på gatan ler.

Hoppas, hoppas det blir en jättefin sommar nu! Jobbar en vecka till sen är det dags för semester igen. Denna gång blir det södra Portugal en vecka. Pratade precis med Annika som bor i Rom och som jag ska möta upp i Portugal. Längtar längtar! Hoppas vi får sol och värme. Får nog gå med långbyxor på dock för mina kliande myggbett från Malaysia ser helt hemska ut. Jag som skröt om att myggor minsann inte gillar mig när jag sprang omkring barbent på den där djungeltrekkingen.. men så fel jag hade. De har aldrig gillat mig tidigare men de Malaysiska myggorna verkar vara ett untantag. Ni skulle se mina ben med alla stackars bett på....

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart sommar, så sköönt ! :D

2009-04-19 @ 13:26:40
Postat av: fatou

snart sommar, så sköönt :D !

2009-04-19 @ 13:27:12
URL: http://ddiabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0