Back home

Kom hem från Barcelona idag och vi har haft underbara fyra dagar där. Det har varit shopping en dag, stranden en dag och så sightseing en dag. Och så party förståss.

Sexton personer har vi bott i en lägenhet om fem rum och kök, centralt i stan.

Idag har jag varit rätt seg, sov inte många timmar inatt. Max två om jag får gissa... Sov lite på planet däremot. När jag kom hem la jag mig i soffan och lyssnade på en av sommarpratarna i P1:s sommarprogram; Alex Schulman. Kan rekommenderas - alla sommarprattare hittas här: http://www.sr.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=2071

På bilden:
Lisa, jag och Jenny i en taxi på väg ut i Barcelonas nattliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0