hej hej Barcelona

 
Idag blev jag ännu mer glad när jag kom hem. Nu går det inte bara frammåt med badrummet utan även med köket! I morgon drar vi till Barcelona och kanske, kanske, är renoveringen färdig när jag kommer hem igen. Som vanligt håller jag tummarna (de är alldeles blå så mycket som jag hållt tummarna på sista tiden..)

Längtar ner till Spanien och lite ledighet. Det ska bli himla kul. 15 personer är vi som åker så det bli nog full fart. Annars tänkte jag bara idag bjuda på två bilder på Luftballonger tagna från mitt fönster. De åker himla nära ibland. Idag när jag tittade ut började folk vinka tillochmed! :) Ha en skön helg så länge!

              

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Gud vilken fin blogg:)!!

Har en blogg på metrobloggen.se.

Inte lika fin design som du!!

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

Alltid roligt att ha nya bloggvänner från blogg.se!

Hoppas du har en bra sommar:)

Kram Amanda

PS:

Svara gärna i min blogg:)

2009-08-10 @ 20:21:09
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0