PRIDE

Brorsan fick en slängkyss av Mark Levengood, eller om det var hans man Gardell kanske. Själv fick jag iallafall inga slängkyssar av någon men många glada människor var det iallafall på årets upplaga av Pride. Förutom Gardell och Levengood (bild nedan) såg vi Marit Bergman, Viktoria Svensson (bild nedan i Djurgårdsmundering), dottern i Beck-filmerna. Bland annat. Men med mitt tunnelseende missade jag säkert en massa andra kändisar. Färglatt, glatt o partystämning var det iallafall. Många roliga kostymer och en del hmm.. halvnaket, för att vara lite diplomatisk. Annars får bilderna nedan tala för sig själva :) Min bror-son Albin och jag gör för övrigt vårt bästa i att vifta med våra flaggor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0