Besök

På besök i trevliga Vasastan idag var min fina familj.

         

Mina fina systerdöttrar Jonna och Marre + Marres trevliga pojkvän Sebastian

heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U

 

Min fina brorson Albin och hans söta mamma

heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U            heart.jpg heart image by TCBTK4U

Kommentarer
Postat av: marléne

ååh vilka fina bilder. du får skicka resten sen, eller ligger dom uppe på facebook? :)

2009-02-23 @ 15:58:49
Postat av: marléne

ååh vilka fina bilder. du får ta och skicka dom till mig sen. eller ligger dom uppe på facebook? :)

2009-02-23 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0