Män som hatar kvinnor

Igår var galapremiären av Män som hatar kvinnor, Stig Larssons första bok i deckarserien Millenium. Tyvärr var jag inte där. Jag har läst alla tre böckerna, tyckte dom var jättebra, o hade gärna gått på galapremiären igår.. Pappa var däremot där. Och en massa kändisar förstoss. Själv var jag på min kurs i dokumentärfilm, som faktiskt nästan var vägg-i-vägg med galapremiären fast på ett mindre coolt ställe kanske, ABF på Sveavägen...

Pratade med min kära far idag iallafall och han tyckte filmen var jättebra. Läskig men väldigt bra var hans omdömme. Något stolpig i vissa dialoger om han tvunget skulle behöva säga något negativt. Sen var den tydligen rätt lång men det hade han inte känt av alls. Lät som den verkligen var sevärd iallafall. Får gå o sen den sen som alla andra vanliga biotittare antar jag. Utan den festliga galan och den fria drycken och det påkostade godiset, utan alla kändisar som florerar, och utan mingel, gratismat, champagne och kändisfesten efteråt.. Det går ju det med..
Nej nej, jag är inte bitter. ;-) ...Filmen har för övrigt premiär den 27:e februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0