Armhävningar..

Igårkväll kom vi vid något tillfälle in på disskusionen träning... Vår kompis T berättade att han gjorde armhävningar hemma varje dag så vi började prata om hur många armhävningar vi kunde göra. T gjorde lätt 50 sa han. Jag sa att jag med lite vilja kanske klarade fem... Min tjejkompis J tyckte att vi också skulle börja träna armhävingar och att hon och jag skulle ha en tävling 1:a juni, så att man hade ett mål. Det tyckte inte jag lät som en bra ide. *skratt* Jag klarar inte riktigt av armhävningar och det känns dumt att misslyckas. Hur många armhävningar klarar du? 


                               

På Lisas kökgolv var det upp till bevis.... Övriga gäster som kom in i köket då undrade nog vad vi höll på med... Som tur är finns inget bildbevis på mina stackars fem armhävningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0