Beach -09

Så var jag nere o tränade i morse för första gången i år. Ja, för första gången på en månad ska kanske erkännas. Det var en trött Mia som klev upp klockan 06.00 imorse, en timme tidigare än vanligt, för att gå ner till gymmet. Mitt mål idag var egentligen bara att ta mig upp och ta mig dit. Man ska ju börja lugnt sägs det. Det gjorde jag också, efter en kvart på springbandet (ja, gåendes alltså i snabb takt - jag blev varm) så lockade bastun. Men jag ska göra ett nytt försök imorgon! På måndag har jag bokat in min PT så det vore ju trevligt om jag tränat ett par gånger innan dess iallafall.. :-)

Träningen får mig att tänka på när jag reste land- och sjövägen mellan Stockholm och Tokyo för ett par år sen, och i Sydkorea hittade detta tjusiga utomhusgym.. Det ser väl hurtigt ut iallafall!?

          

Jajjamen, jag på utomhusgym i Busan, Sydkorea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0