Crepes

Hade en jättemysig lördag. Min kompis L kom hit på eftermiddan och vi tog en promenad till hennes bror och flickvän som också bor i vasastan. Senare tog vi oss faktiskt oss ifrån vasastan till söder där vi bokat bord på à la Crêpe, där de förstoss serverar alla varianter av.. Crepes! Mycket trevlig restaurang och väldigt god mat plus bra prisnivå, kan rekommenderas. Det blev en god huvudrätt med crepes o kyckling och sedan en efterrätt med crepes med choklad och bananer. Smarrigt värre. "Tyvärr" njöt jag så mycket av maten och sällskapet så jag glömde ta kort på läckerheterna.

Bild har jag dock på min o L's fikapaus idag efter vi varit nere i Sturegallerian o shoppat lite. L tar som vanligt sina bilder på sniskan! Men jag gillar det fina bladet de gjort i min latte..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0