Drömmer..

Just nu drömmer jag om ett nytt kök. Men det är ju en djungel det där för en okunnig ekonom och tjänsteman som jag.. Tycker inte jag har tummen mitt i handen generellt sett, men att veta hur man gör när man ska skaffa ett nytt kök och så, det är ju inget man gör varje vecka direkt... Har hittat en del köksbutiker här i vasastan iallafall. Bland annat HTH ligger vid Odenplan. Det allra bästa är väl bara att gå in där någon dag så får man säkert lite hjälp, de är ju ändå försäljare.. o kunniga inom området kan man ju förmoda... Ska ta itu med det där vilken dag som helst nu...! känns det igen? Önskar ibland att veckan hade 8 dagar istället för 7, så man hade en extra ledig dag att göra alla 'måste fixa-saker' på...

Nu är det iallafall dags att sova, så idag blir det inget nytt kök. Natti natti. :-)


kärlek   kärlek   kärlek   kärlek   kärlek   kärlek    kärlek    kärlek    kärlek    kärlek    kärlek    kärlek    kärlek    kärlek   kärlek   kärlek   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0