I love vasastan

I kväll blir det lite party igen. I vasastan självklart. I love vasastan - det är så skönt att bo nära 'allt'. Förra året bodde jag ju i London. Det var jättekul.. men resvägarna! En timme att ta sig till jobbet, ta sig till kompisar, ta sig runt till diverse. En timme hem på natten när man varit ute, om man inte lyxade med taxi.. Även om jag bodde nära stan så tog allt sån tid. Jag gillar när man kan gå, och slippa tunnelbanan. Och cykla på sommarn förstoss. Fast jag ha länge velat ha en Vespa, kanske skaffar mig en i vår. Bara för att det är så kul att köra..

Nu har jag suttit o förberett mig för att gå till gymmet i ett par timmar, måste ta tag i detta. Ska ner o träna lite nu så jag kan känna mig lite nyttig. Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0