Natti

Nu är det snart natti natti för Mia. Kom hem rätt sent inatt efter en superkul kväll hos Lisa o sen ute på stan. (Får se om jag kan få upp en bild eller två imorn kanske). När jag vaknade i morse och tittade på klockan och den visade sig vara halvett, så blev jag lite förvånad över att ha sovit så länge. Men men, det är ju skönt att få sova ut och jag behövde säkert sömnen. Ikväll ska jag lägga mig i tid och imorgon ska jag gå upp tid. Har bestämt mig för att gå ner till gymmet innan jobbet imorn så det blir en tidig väckarklocka som kommer ringa. Dom öppnar halvsju och då ska jag vara där!

I morgon kväll har vi sen möte i föreningen om vårt kommande stambyte. Ska bli kul att höra lite mer om detta. Och det kommer bli verkligen underbart att få badrummet renoverat! ..Sweet dreams..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bli medlem och få presentkort på upp till 1000 kr. Detta är helt gratis, det enda du behöver göra är att samla poäng genom att värva vänner och göra erbjudanden mm. Bli medlem här: http://www.gratismode.se/?c=40375

2009-01-27 @ 07:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0