Skönhetssömn

Har sovit lite för lite hela veckan känns det som, så igår fick jag för mig att lägga mig riktigt tidigt. Så, klockan 21.00 låg Mia i sängen! Somnade förvånansvärt fort dessutom. Helt plötsligt vaknar jag av ett mess som klingar i mobilen. Gick upp o kollade, gick o la mig, och somnade om. .. Och vaknar av att det ringer också. Var tvungen att kliva upp och svara. Går och lägger mig igen och har svårt att somna, går upp en stund. Klockan är snart elva och den tidiga kväll jag tänkt ha var förbi. Somnade snart iallafall och sov till åtta i morse. Det var riktigt skönt, så jag ska försöka göra en likadan kväll idag igen. Fast utan att telefonen ringer.. Hoppade över träningen i morse för att få lite sovmorgon, så jag ska försöka komma upp imorn o gå en sväng till gymmet iallafall. Var på den Afrikanska dansen igår och det var superkul. Kan verkligen rekommendera att testa det! Kommer fortsätta med det en gång i veckan tror jag. Ser riktigt kul ut kan jag tänka för den oinvigde när man står o svingar med armar och kroppen som en halvgalning.. Men det får man väl bjuda på..

Imorn är det fredag! Det ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0