Te med honung

Hade en supertrevlig kväll igår med Lisa o Sandra och några till. Först möttes vi upp på Storstad, o där sprang jag oväntat på några gamla vänner. Sen tog vi en taxi ner till Grodan. När jag o L var på jobb-after-worken senast så pratade Lisa med någon som skulle spela på Grodan ikväll, därav valet. Det var rätt ungt måste jag säga men vi hade kul. 'Våra' s.k Italienare dök upp också så vi var ett stort gäng till slut och det var kul. Dom här Italienarna har bott i Stockholm i ett halvår och de står på varenda gästlista i stan känns det som. Fattar inte hur de bär sig åt..

Idag kom pappa över med lite saker jag tänkt låna. Han ville bjuda ut mig på lite mat och vi gick ner till Woken på Roslagsgatan men den var stängt. Så vi gick till någon restaurang mittemot. Det var väldigt trevligt!

Nu hade jag tänkt att gå o lägga mig tidigt, lördag till trots.. Gymmet öppnar 10.00 imorn och jag ska försöka vara där då.. (Jag är ju optimist..!) Ska dricka upp mitt te med honung nu o sen sussa. **Natti natti**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0