Babyblå garderob!?

  Bilden till vänster föreställer en av dörrarna i min nya garderobsvägg. Jag har beställt garderober i vitt högglans. Så döm om min förvåning (och panik!) när jag öppnade ett av paketen för att tjuvkika.. och de var inte alls vita utan babyblå

Jag var tvungen att sätta mig i soffan en stund och sen gå tillbaka för att se om det jag verkligen sett rätt.. Och det hade jag. Men efter lite funderande och petande på de där dörrarna märkte jag till slut att det var en ljusblå film som satt på hela dörrarna. Den satt så bra så det var lätt att inte se. Men lättat kunde jag andas ut när jag till slut såg de fina vita och högblanka dörrarna under filmen.

Tack gode gud.. !

Nu håller jag tummarna att mitt kök och mina nya garderober blir klara i veckan som kommer.. Om man säger så här; jag pratade med min byggkille häromdan som sa att han lovade att det skulle bli klart i veckan som kommer. Skönt tänkte jag. Men så la han till 'fast jag lovar ju mycket'... Vad det nu ska betyda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0