Boktips?

 Någon som har ett boktips?

...Just nu läser jag (läs: lyssnar på min mp3-spelare) Viveca Stens andra bok "I den innersta kretsen" som är i genren kriminalroman. (Hon debiterade 2008 med I de lugnaste vatten, om någon läst den?.. Det har inte jag).

Den här boken handlar iallafall om ett mord i Sandhamn. Mordet är på en känd och etablerad advokat, men skenet bedrar ska det visa sig. Ungefär så långt har jag kommit. Jag ligger på.. runt kapitel 20 kan det vara... och än har den inte kommit upp i någon av mina topp-böcker direkt.. Men det kan ju fortfarande ändra sig..

Om någon för övrigt råkar sitta på Anna Gavaldas senaste bok "Lyckan är en sällsam fågel" så skicka hit den omdelbart! :) Hennes förra bok gillade jag väldigt mycket. Läs den! Tillsammans är man mindre ensam heter den.
Det är mitt boktips för idag.

 

Kommentarer
Postat av: narciza

hej vad fin blog du har

jag läser harry potter

2009-07-22 @ 23:13:49
URL: http://narciza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0