Fotbad i salladsskålen

Dagarna går fort även när de går långsamt. Det är inte mycket att göra på jobbet så jag spenderar mest tid på diverse rensning. Men det är rätt skönt det med. Idag har jag rensat bort 53 aktiedepåer. Imorn blir det nog en liten liten utgång med Lisa, Sandra o co efter jobbet. Sandra sprang jag för övrigt in i nere på Prisextra vid norrtull idag. De hade smågodis för 3.95 per hekto som jag inte lyckades hålla mig ifrån. Tydligen inte Sandra heller. På mornarna när jag är nere på gymmet o duschar så har jag på sistone börjat säga 'att snart ska jag börja träna också' till tjejen som jobbar där för jag tycker det börjar bli lite pinsamt att jag bara kommer ner och använder deras dusch. Men kanske imorn. Vi får se.

Ringde "min" byggkille också för de var och testade mitt badrum för fukt idag. Tjoho säger jag, för tydligen var det nu utfuktad. Eller avvfuktat. Eller vad man nu säger i byggbranschen. Iallafall så kan de nu äntligen bygga klart mitt badrum! Kom hem och de hade inte gjort någonting alls i mitt kök dock, så som de lovat. Titania säger jag bara. Anlita inte dem. Nu hoppas jag att de börjar imorgon!

Tänkte jag skulle passa på att ha lite hemmaspa med fotbad ikväll. Men i mitt kaos av lägenhet hittar man inte alltid det man vill hitta. Så mitt fotbad blev till slut i en gammal salladsskål! :) Nu är det nog ingen som vill äta sallad hos mig i fortsättningen.. Men mina fötter var väldigt glada efter ett badsaltat och tillomed parfyrmerat litet bad! Jag har ju ingen tv för tillfället så jag fick nöja mig med fotbad framför gårdagens program Allsång på skansen på svtplay. (Men vad jag tycker Anders Lundin är lite töntig och lite för mycket..). ..Samtidigt utanför mitt fönster skrålar musiken, tror minsann att någon har party i grannskapet ikväll. Just nu vrålas det en gammal Barbados-låt.. "Du gav mig löften, du gav mig svek. Du gav mig kärlek, men jag var vek. Jag hade känslor, det visste du om. Drömmar stora, du gick när jag kom. ..Kom hem, vi börjar om igen. Vi glömmer allt, där ute är det så kallt.. Kom hem, försök på nytt igen, jag ger dig allt om du vill vara min vän... " Ja, ni fattar. Skrål skrål.. :D



Rena och glada fötter i salladsskålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0