I den innersta kretsen

Okey, nu har jag äntligen läst ut boken I den innersta kretsen av Viveca Sten. Boken som handlar om en man som blir mördad vid starten till Gotland runt utanför sandhamn. En del mellansnack, och sen mördas ytterligare en man i samma segelsällskap.. Ja, både en intriger och en del människor att hålla reda på, vilket jag upplevde lite halvjobbigt. Jag skrev ju sist när jag låg på kapitel 22 att boken inte ännu var så jättebra. Kan säga att jag hann komma till kapitel 76 innan jag tyckte den var någorluna intressant. Nä.. en helt okey bok om man inte har någon annan att läsa men tyvärr blir det bara  2 sjärnor av fem möjliga.


  I Den Innersta Kretsen Av: Viveca Sten


   Betyg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0