Gissa "kändisarna"

Igår var jag o tre tjejkompisar på Ciao Ciao på Odenplan. Vi satt på deras uteservering, käkade pizza, drack mellanöl, vin och snackade ordentligt med tjejsnack. Det hade varit pinsamt om någon hört oss. Men det väldigt trevligt! Bakom oss satt några "B-kändisar" som man glömt att de fanns. Var tvungen att googla en av dom för jag mindes inte själv vad han hette. Här är de på bild. Vet du vilka dessa är och vad dom heter? ..Inte fuska nu.....

 
Var som sagt tvungen att googla. Simon och Tomas hette grabbarna från nåt inredningsprogram om jag inns rätt och killen längst till höger Jean-Pierre Barda. Vad hunden heter vet jag dock inte. Men den var också med på restaurangen. Jäättekul tyckte han / hon att det var att skälla varje gång en annan hund gick förbi restaurangen iallafall.

Idag var det lungt på jobbet som vanligt i dessa semestertider. Luuuunnnnn....zzzzzzzzzz......gt. Det är verkligen trist. Jag trodde inte jag skulle säga det efter en hektiskt höst/vinter/vår. Men det är tråkigt när det inte händer någonting!

Hade tänkt spendera kvällen med att måla kökstak eftersom jag kom på att det kommer behövas nu när jag får ett nytt kök. Men la sedan ner den planen. När jag kom hem vid halvfem så stod två av byggkillarna i mitt kök. Jag vet faktiskt inte vad de gjorde för det var inget som var förändrat sedan igår, men jag tänkte att det kanske bäst jag lämnar dom ifred så de får jobba lite. Så Mia tog en två-timmars promenad på stan. När jag kom hem hade de gått. Men fortfarande ingen förändring i köket sedan igår så jag vet inte vad de pysslade med i mitt kök egentligen... Får se om de dyker upp här klockan sju imorgon bitti när jag tänkt ta sovmorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0