Elektriker på besök..

Just nu har jag far på besök. Det är ibland bra att ha en pappa som är elekriker. :) Just nu får han gå runt i mitt kök och kolla elen. Han sa också att en kabel var fel avklippt av Titania, tydligen kan man dö om man kom emot den där kabeln. Det hade ju varit typiskt mig som pillar på allt möjligt i mitt nya kök. Tur att pappa kunde fixa det där!

Eftersom jag nu kommer få (nja, få och få - har köpt) diskmaskin så måste ny el dras till denna, och en del uttag måste tydligen flyttas eftersom jag förflyttar en del skåp- inget som jag hade tänkt på över huvud taget...! Herregud vad saker man måste tänka på när man bygger om sitt kök! 


Farsan kollar proppskåpet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0