Böcker

Jag brukar egentligen mest bara läsa böcker när jag är på semester. Men jag har läst några böcker på sistone iallafall. Först läste jag boken Dumpa honom! Det var min kompis Linda i London som rekommenderade den, och jag håller med. Den var fruktansvärt bra och rolig! Den handlar på ett kul sett förståss om killar och deras betende, och att de bör dumpas om de inte fattar bättre. Alla tjejer som inte läst den - läs den!

Sen läste jag El Choco för en tid sen. En bok av mer allvarlig karaktär. Den handlar om svenska Jonas som åkte fast i Bolivia med 3 kg kokain. Den handlar om hans kamp för överlevnad i en galen och främmande miljö, och det kaotiska livet på fängelset San Pedro. Den boken var också bra. Nu har jag laddat ner en ljudbok som heter Hångla Mer! ... Har bara läst första kapitlet och får återkomma om recension senare..  Men titeln låter ju onekligen intressant..

          



Kommentarer
Postat av: marléne

Dumpa honom, det var väl den som blev filmatiserad och går på bio just nu va? :p heter maybe he is not that into you på engelska iaf.

2009-03-24 @ 20:44:37
URL: http://marliine.webblogg.se/
Postat av: Mia

jajjamen, stämmer bra Marre! Men jag har inte sett filmen.

2009-03-25 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0