Coola människor på gymmet. Vilka töntar.

Har varit på gymmet ett par timmar och det känns väldigt bra :-) Vad jag kan störa mig ibland på folk som bara går runt på gymmet och ska spela lite coola.. Såg en kille idag som jag inte riktigt förstod vad han gjorde där. För det första gick han runt lite på måfå och körde lite på maskinerna, fem här och fem där typ - verkligen helt meningslöst! Sen mitt i höll han på o messade hela tiden. Fattar inte ens varför man har med sig mobilen in på gymmet? Kan man inte klara sig utan den en timma eller???? Ja, det är väl mitt problem hur jag kan störa mig på sånna där människor.. Men vilken tönt vill jag bara säga! Så, känns mycket bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0