Cykelpar

Så har jag varit och tränat på morgonkvisten. Det är inte lika lungt som vanligt tyvärr. De ska öppna ett gym nere på stureplan snart (samma kedja alltså) och för de som skaffat kort på gymmet där får träna på mitt gym tills dom öppnar där nere.. Hoppas dom öppnar snart så jag får mina lugna gym-mornar tillbaka. :-)

Har jag berättat om cykelparet annars? Det är iallafall ett par som alltid cyklar på mornarna. Alltså, de cyklar bara. Någon gång har de gått upp och gjort några 'bensträck' eller 'armböj' i någon maskin, men gärna fortfarande med tjocka collegetröjan på som de har när de cyklar. Det roliga är att de inte cyklar i de vanliga motionscyklarna, utan lite på halvfart i de cyklar som man kan halvligga i och samtidigt kolla på tv.. Vet inte hur mycket träning det där är. Kanske ska de vara med i en cykeltävling nån gång om några år?

Det är kul att se dom iallafall.

För övrigt är det väl supertrevligt att se att solen lyser härligt där ute även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0