Trevliga Haga

Några av mina kompisar drog på nån Stand-up show ikväll men det kunde inte jag hänga med på. Själv startade jag idag mina numera s.k hälsotisdagar med jobbet. Vi började med att ta en promenad i snabb takt i Hagaparken. Jag gillar verkligen Hagaparken och den påminner så mycket om parken i Hampstead där jag bodde i London. Supermysigt! (Kan sakna mina, Lindas o Camillas promenader där).

Inte konstigt kanske för den delen att den påminner om Hampan eftersom Haga är Sveriges främsta exempel på en engelsk park! ..Där gick vi iallafall i snabb takt och det verkade uppskattat bland mina kollegor. Så det blir fortsättning nästa tisdag. Nu hann det bli rätt mörkt när vi gick där idag men det var trevligt ändå och lyktorna lyste upp.

..Men det är väldigt skönt att veta att vi går mot ljusare och varmare tider..





Kommentarer
Postat av: marléne

Å vad mysigt det låter. Nu blir jag också sugen på att dra ut och promenera.

2009-03-04 @ 09:32:14
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0