med eller utan blixt

Igår var jag helt färdig efter de två dagarnas intensiva kurspass. Somnade tidigt utslagen framför tvn.. Och vaknade förståss tidigt idag.

Klockan var bara fem så det var mörkt ute och jag tände några ljus i fönstret. Nu är klockan sju och det är redan ljust ute! Någon gång däremellen tog jag två kort iallafall på mina fönster och ljusen. (En parantes - jag är så glad att jag målat fönstrena vita! Bara insidan än så länge dock, men det är så fint med vita fönster istället för de bruna jag hade tidigare! Jag blir bara så superglad att titta på mina vita egenhändigt målade fönster..) 

Hur som helst, här är två bilder, tagna precis efter varandra, med och utan blixt. Ganska stor skillnad på mysfaktor, eller hur? Jag gillar bilden utan blixt. Den till höger alltså... Den känns varm och trevlig.

Precis så som jag upplevde min tidiga morgon..

       



 


Kommentarer
Postat av: marléne

utan blixt var defenitivt finast

2009-03-14 @ 13:19:37
URL: http://marliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0