Nya Helg-besök

 Ännu en tuff arbetsdag.. Tur man tränar på mornarna eftersom man är helt färdig på kvällarna.. Men imorn är det iallafall bara två veckor kvar till min semester i Malaysia så det känns helt okey!

I helgen får jag dubbelt besök från London. Dels en fd engelsk kollega som inte kommer bo hos mig men som är här över helgen och som jag ska träffa imorn en sväng på aw men en del annat folk jag känner. Sen en svensk kompis som bor i London & som kommer hit imorn också, och som antagligen kommer bo hos mig. Ska bli kul! Har varit mycket besök här på sistone. Men det är trevligt, och bra att de passar på nu innan jag måste flytta ut ur min lägenhet... Jag får nog boka in en helg i både London och Rom snart tror jag, men nu är det annat på agendan framöver.. men juni kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0