Södergarn

Imorn är det Södergarn och kurs i två dagar som gäller. Ska bli jättetrevligt! Det är skönt att komma ifrån kontoret lite, bara det! (ursäkta mina kära kollegor som kanske läser min blogg.. men ni förstår vad jag menar :-)  Det brukar vara så mycket god mat där, och kakor o bullar o allt sånt som jag gillar... Och det är ju alltid trevligt att träffa lite nytt folk. Södergarn ligger trevligt nära stan. Så här står det på deras hemsida:

Ute på Lidingös norra strand och med majestätisk utsikt över den vackra Askrikefjärden, ligger Södergarn. En lantlig skärgårdsidyll bara femton minuter från Stureplan. Men ändå så långt därifrån.

Mmm. så är det. Det är jättemysigt där ute och det ska bli trevligt att komma bort från stan ett par dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0