Sol!

Oj, vilken superhärlig dag. Det är strålande sol utanför fönstret och som ni säkert vet så älskar jag solen.  Syster yster med familj åkte till sälen i gårkväll så de har det säkert jättemysigt.

Har precis kommit hem från gymmet. Nu ska äta lite frukost och sen dra till jobbet. Brorsan ringde precis, vi kommer nog åka på en sista-minuten resa sista veckan i maj. Blir kul. Nu har jag tre resor att se fram emot i vår. Två i april och en i maj.. Det får gottgöra min resfria Sverige-vinter detta år.  ...Kom just på en till sak som jag just hört o som är så himla kul och som jag måste få skryta med, men berättar sen.. Nu måste jag stressa vidare så jag hinner till jobbet i någorlunda tid. Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0