Therese Alshammar

När min klocka ringer på morgonen så brukar jag slå på tvn och nyheterna, och är jag väldigt trött somnar jag sen om tills klockan ringer igen.. Ibland när jag väl vaknar till liv så vet jag inte om jag drömt vad de sagt på nyheterna eller om det är santdet som sagts. I morse var jag helt säker på att de sa att Therese Alshammar blivit av med sitt tidigare världsrekord på 50 meter fjäril pga diskning, och diskningen berodde på något jätteskumt som hade med hennes baddräkt att göra. Men jag blandar ihop det med hennes badräkt som sprack i OS... Nu när jag försökte leta upp vad diskningen berodde på iallafall så hittar jag det inte nånstans. Någon som vet? Eller kanske drömde jag iallafall? Märkligt att drömma om Therese Alshammar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 18:27:10
URL: http://ffourofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0