Grymt god lördag

Hade en väldigt trevlig lördagkväll med jättegod middag och underbart sällskap. Så kan man väl kortfattat säga..
    Här lagar Johan mat, och Sara tittar på ---->
Jag hade ju inte förväntat mig tre-rätters men  var grymt imponerad av Johans förrätt och huvudrätt och av Saras efterrätt! Det var nästan så jag rullade hem sen.

Sara ska förövrigt till Peru i tre (eller var det ev fyra?) månader. Jag är liite avundsjuk förståss. Jag får följa hennes blogg!

Idag vaknade jag med ont i halsen. Känns sådär eftersom jag ska på semester på fredag. Men får hoppas det hinner gå över! Jag som inte varit sjuk en endaste gång på hela vintern.. Jag ska mota Olle i grind (eller vad det nu heter) och äta vitlök och honung hela veckan. Akta er för mig denna vecka med andra ord..


....Trevlig söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0