Vårlikt

Nu har mitt besök från London packat ihop o begett sig vidare. Det är alltid kul att ha besök o det har varit en jättetrevlig helg! Jag ha lånat lite böcker på biblioteket och vi ha läst lite om ö:n i Malaysia som vi ska åka till snart. Och vi har inte riktigt kunnat bestämma oss om det är fyra veckor kvar eller hela fem. Vi hoppas på det förra.

Nu har jag precis dragit upp persiennerna iallafall och det ser ut att vara en jättemysig dag där ute. Om jag inte visste bättre så skulle jag säga att det ser ut som vår! 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej!

Trevlig blogg, kolla

gärna i min blogg du också

och premenuera om du gillar den! :)

Haft en bra dag då? :))

2009-03-01 @ 12:29:18
URL: http://pemmizz.blogg.se/emmasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0