Diskmaskin någon?

Varför känns det alltid som man städar? ..Nej, jag menar - varför känns det som om man alltid verkligen borde städa? Huja. Kanske för att jag bor i en liten liten lägenhet och det är så lätt att jag stökar till det? Dessutom saknar jag verkligen en diskmaskin. Jag gillar inte att diska. Om någon som vill donera en diskmaskin, så är det bara att komma förbi! ;-)


Idag har vi ledig iallafall. En ledig torsdag är ju guld värd och jag ska ta dagen i akt att städa! Nu beror det förståss på att jag måste flytta i helgen.

Eftersom jag ska flytta till ett ännu mindre rum än jag har nu (ja, till en större lägenhet men mindre rum) så får man ju välja ut vilka saker som ska få hänga med med omsorg.

Dessutom ska allt som är kvar packas ner i plastpåsar eftersom det kommer bli otroligt dammigt här när de bygger om mitt badrum.

Tavlor och speglar skall ner, taklampan i hallen måste ner, allt löst i badrummet måste bort. Tv-bänk o tv måste flyttas... Phu.. ni hör vilken rolig dag jag har!

Och så spelar AIK mot Elfsborg idag, det hade varit kul att gå på men jag får nog kolla resultatet på nätet sen.... Det är bara att komma över och hjälpa till om ni inte har något bättre för er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0