7 sprutor senare

..Började dagen tidigt med att cykla ner till vårt huvudkontor o ett möte där i en styrelse i banken som jag sitter i. Sen var det att cykla tillbaka till jobbet. Där var det bara att försöka få så mycket gjort på så lite tid som möjligt. Det var typ kaos. Halvdag o alla verkade vilja gå / ringa / maila till banken. Fast det är trevligt förståss så jag klagar inte. Jag är så trevliga o roliga kunder också. Över det så har jag fått hål i en tand så jag ringde min tandläkare häromdan och sa att jag måste komma dit. Jag kunde få en tid om tre veckor (!). Och det kändes ju lite väl långt för att laga ett hål. Så jag åkte till akuten idag och fick då dra ut hela tanden. Egentligen skulle jag till Josefinas idag och dricka rosé med Lisa o co, men 7 sprutor senare, en utdragen tand och ett halvförlamat ansikte tror jag det blir väldigt lungt ikväll.  ..Så ikväll tycker jag lite synd om mig själv här just nu för jag hade verkligen sett fram emot Josefinas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0