Bråttom

Har haft en supertrevlig helg. I fredags var det lite after work på Storstad. Gillar storstad, både för att det är ett trevligt ställe och framförallt för att det är krypavstånd hem. I lördas var det öppet hus på jobbet, 10-14, var rätt lungt - fel, det var väldigt lungt - och dubbelt betalt. Skadar inte. Fast jag brukar ju förståss ta min övertid i semester, det är ju trevligt det med att få en extra dags ledighet. Hur som, på kvällen var vi på nån uteserverig i vasastan och drack alldeles för mycket rosevin. Men det var trevligt så det var okey. Igår lyckades jag låsa ut mig själv från lägenheten, mindre roligt. Idag har jag varit o tränat på morgonkvisten! Och nu ser jag att jag måste springa till jobbet! Ska vara där om en kvart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0