Klämdag

Så var det äntligen fredag! Det har ju varit klämdag så det var rätt lungt på banken. Men jag hade bokat in lite kunder sen tidigare så jag har ändå haft att göra. Kära far kom förbi o vi var och lunchade också, vi sprang iväg på Ciao Ciao på Vanadisplan och det var väldigt trevlig. Idag blir det nog en liten liten utgång. Behövs efter mina två dagar jag legat hemma o tyckt synd om mig själv för att jag dragit ut en visdomstand. ..Dra inte ut tänder, mitt tips bara. Åtminstone skaffa starka värktabletter i sånna fall.. ...Ska ta en powernap o ett bad innan det blir lite förfest hos Lisa på söder. Blir av med badkaret om ett par dagar så det är bara att passa på att bada nu!

Om det är någon föresten som känner en snickare som vill orda med mitt kök så är det bara att anmäla sig! Blir tokig på detta fixande och tänkande o puh. Jag är ekonom, inte köksstylist. Vad gör man? Tips emottages. Trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0