Kul

Kul att Malena gick vidare i gårkvällens deltävling!

Kul också att jag tagit tag i träningen igen. I morse var det afrikansk dans på schemat, imorn blir det nog springbandet. Väldigt roligt var det också att träffa Emelie o Maria härom dan klockan halvsju på morgonen och springa terränglöpning innan jobbet (jag är inte ironisk, det var verkligen trevligt)! Väldigt roligt också att det låter som om jag är superduktig på att träna när jag inte alls är det. Men det är okey, det låter ju bra iallafall..

Sen är det väldigt roligt också att det är vår. Vår + Stockholm är verkligen aldrig fel. Att luncha med Marre i måndags var väldigt trevligt, precis som vanligt. Och att Jonna skriver en ny låt är också kul. Inte minst för henne såklart, men också för att jag är ett steg närmare det glassiga manager-jobbet ;-) Jag är också supernöjd över att få ett nytt badrum och nytt kök i sommar. Det är okey att jag inte kan bo här på två månader, det kommer det vara värt när det är färdigt. Och det ska bli kul faktiskt att vara sambo i sommar, eller kombo kanske det heter. Ser fram emot den härliga terassen på Dalagatan. Dessutom var väldigt roligt att träffa Linda igen i helgen, det är alltid trevligt när hon lämnar London för ett lite längre besök i Stockholm. 

Och sen känns det ju också bra att ha hela sommaren framför sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0