Mera traning i Portugal...

Var uppe med tuppen aven i morse. Oj vad man kanner sig duktig har! Borjade med att kora 40 minuters snabb promenad (med stavar!) pa stranden i 40 minuter. Sen korde vi ocksa ett gemensamt styrketraningspass. Sedan var det dusch och valbehovd frukost som gallde. Sen lag vi och slappade vid poolen ett par timmar, laste lite och bara lag och solade. Superskont! Det ar soligt och skont men lite blasigt har pa algarvekusten men det ar bara skont just nu och det ar jattebra traningsvader. Efter pool-slappandet tog jag och Annika en langpromenad langs stranden. Nu har hon gatt upp pa rummet o tar en power-nap och jag sitter pa vart trevliga internet-cafe Nox. Hit ska vi forovrigt ikvall och ta ett par drinkar sa det blir trevligt! Annars har vi varit duktiga o bara haft ratt tidiga kvallar i sangs. Fast det ar inte sa konstigt med tanke pa hur tidigt vi gar upp o tranar! Igar korde vi foresten det sa kallade bergspasset. Slingriga vagar i bergen upp o ner, Annika valde att ta sig runt pa en mil och jag valde 8 km. Tyckte det rackte bra for min del...

Vi ska kora ett pass till i dag for ovrigt - Afro dans, samma som vi korde haromdan. Det ar jattekul. Det brukar jag trana hemma ocksa foresten, pa onsdag mornar gar det en halvtimmes pass som jag brukar ga pa! Sa det ar bara att hanga med o testa nagon onsdag-morgon om nagon kanner for det!

Hoppas ni har en toppenfin ledig fredag dar hemma!! Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0